Grattis Camilla Kostenniemi!

Nu är tävlingen avslutad och den lycklige och värda vinnaren kommer att bli kontaktad via mail!

Grattis Camilla som vann ett halsband "My choise" med bästa motivering:


"Den 17 juli 2008 kom livet och knackade på min dörr. Min intention har hela tiden varit att jag ska leva och må bra, och det gör jag.

"When you change the way you look at things, the things you look at change".

Tankens kraft är enorm och med hjälp av den kan du överleva och klara av allt vad livet har att erbjuda.

- I believe and that´s why I live, Camilla"

Tack till alla er som deltog i tävlingen och den 14/4 startar en utlottning där man kan vinna ett exlusivt armband från I believe smycken. Glöm inte att delta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0