Om mig och mina smycken...

Om I believe smycken:


Jag har alltid haft en passion för smycken. Det började hemma vid köksbordet för 8 år sedan av en ren slump. Sedan dess har jag utvecklat både stil och färdighet. Mina smycken återspeglar det stilrena med en romantisk touch. Inspirationen hittar jag i min omgivning och av modet. De starkaste mötena och inspirationen får jag  när går på stan eller är ute i naturen. Varje smycke tillverkas för hand och minsta lilla pärla är noga utvald för sin lysters skull. Smyckena består av halvädelstenar, sötvattenspärlor, glaskristaller och olika metaller.






Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Hej Helena! Jag öppnade i vintras en webshop där jag säljer silversmycken från Indien. För ett tag sedan började jag även designa smycken och nästa vecka har gludsmeden gjort färdigt den första prototypen vilket jag ser fram emot med spänning. Jag har även en blogg där jag skriver om allt som har med smycken att göra. Och för att driva min blogg och erbjuda läsarna stor variation så surfar jag mycket på nätet och så hittade jag hit.

Jag blev väldigt glad när jag hittade din sida för det du gör är väldigt läckert och unikt. Det är något väldigt speciellt över dina smycken.

Jag tycker om att i min blogg skriva om det som gör mig glad och idag har jag tagit mig friheten att kopiera två bilder från dig och skrivit ett inlägg om dina smycken. Jag har även lagt in en länk till dig under mina länkar. Här är länken till inlägget: http://karsmycken.blogg.se/2010/march/bloggtips-1.html#comment



Jag vill gärna att du går in och tittar om du tycker det är okej. Om du inte tycker om min blogg eller inlägget eller inte godkänner att jag använde dina bilder så vill jag att du säger till mig så tar jag bort inlägget.



Tack så mycket för att du är en människa som använder din kreativitet och gör något av dina idéer. Keep up the good work!



Sköt om dig och ha en underbar tokrolig kväll!

2010-03-17 @ 16:31:18
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hello Helena,



My name is Lisa Liu and I in charge of marketing at www.velissilver.com .



We would be interested to advertise on your blog or have you write a post about us...



Please kindly let me know if you would be interested and how we could work this out.



Looking forward to hearing from you,



With my kindest regards,



Lisa

2010-06-28 @ 15:50:54
URL: http://www.velissilver.com
Postat av: Lisa Larsson

Du är ju helt otrolig! Jag har blivit kär i en hel del av dina smycken! Du är en förebild!!!

2010-07-02 @ 18:17:35
URL: http://agataaggro.bloggsida.se/
Postat av: Igor

Hej Helena,



Igor Pavlic heter jag och jag är en av de som har grundat Mad Lady - en liten och unik smyckesbutik.



Vi håller på att utöka en av våra sektioner där tanken är att erbjuda unika och vackert handgjorda smycken. I dagsläget erbjuder vi bland annat handgjorda smycken från Tibet (http://www.madlady.se/tribalia.html).



Vad jag förstår så tillverkar du dina egna smycken? Därför kan det vara intressant för dig att även sälja dina smycken via oss?



Utan att gå in på alla detaljer skulle det vara bra om du kunde kontakta mig? Jag hittar nämligen inte din e-postadress här på bloggen.



Med vänlig hälsning,

Igor

2011-06-08 @ 01:41:48
URL: http://www.madlady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0