Vinn ett smycke "my choise"

Snart är det påsk och vad kommer du att lägga i ditt påskägg? Ett smycke från I believe smycken kanske? Nu har du möjligheten att vinna ett halsband + hänge från My choise collection - I believe smycken! Det enda du behöver göra är att ha en stark motivering till varför just du eller den du ska ge bort smycket till ska vinna det här exlusiva kedjan + hänget ! Jag kommer att utse vinnaren och vinnarens motivering och namn kommer att visas på bloggen måndagen 6/4.

♥Tävlingen avslutas sön 5/4♥
Du får endast delta i tävlingen 1 gång med en seriös motivering!

Hur gör du?
Du skriver in din motivering genom att klicka på "kommentarer"
Ange ditt namn, mail adress (viktigt)

Vad händer sen?
När tävlingen är avslutad kommer jag skicka ett mail till vinnaren på måndag 6/4.
Och du svarar på mailet med att uppge din adress.

Halsbandet är långt och har en silverpläterad kedja av ovala länkar. Hänget är facetteslipat glas med ett handbankat hjärta med texten "i believe". Alla detaljer och kedja är nickeltestade!

Värde på halsbandet: 330 kr



Lycka till!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag vill vinna ett halsband till min käre mor som förtjänar att få en fint halsband i påskpresent då hon behöver bli lite mer piffig och modern. Hon unnar sig aldrig något, utan ställer upp mer för andra än att tänka på sig själv. Därför vill jag ge bort ett halsband till henne i påsk.

/Ullis

2009-03-30 @ 21:58:02
Postat av: Camilla Kostenniemi

Den 17 juli 2008 kom livet och knackade på min dörr. Min intention har hela tiden varit att jag ska leva och må bra, och det gör jag.



"When you change the way you look at things, the things you look at change".



Tankens kraft är enorm och med hjälp av den kan du överleva och klara av allt vad livet har att erbjuda.



- I believe and that´s why I live, Camilla

2009-03-30 @ 22:07:41
Postat av: Jollan

Å vilket underbart halsband.

Jag skulle vilja vinna detta fantastiska halsband därför att jag lidit av en allvarlig sjukdom i flera år. I höstas var jag med om en otroligt jobbig behandling men jag klarade av det! Och nu kämpar jag mot att bli helt frisk.

Detta halsbandet skulle symbolisera mitt hopp. ´Cause I believe!



Kram!

2009-03-31 @ 08:11:16
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja du.. Jag tycker själv att jag har haft lite problem med min personlighet. Jag vet inte riktigt vad jag vill, vad jag tycker om eller vad jag känner. Det plågar mig verkligen. Jag vill verkligen ändra på mig och försöker verkligen men det går inte så bra.

Halsbandet skulle kunna bli ett steg i rätt riktning eftersom jag i alla fall vet att jag tycker om det.

kram lisa

2009-03-31 @ 21:34:19
Postat av: Mathilda

jag vet att du väntar på mig där uppe i himlen morfar. i belive in you.

att förlora en kär är jobbigt, men jag vet och tror, att han väntar på mig. i belive..



[email protected]

2009-04-02 @ 22:23:33
URL: http://mathiildaas.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Helt ärligt skulle jag vilja ha detta fina halsband själv. Anledningen till det är att jag tycker att jag kämpar så otroligt mycket med att få vardagen att gå ihop. Gillar alla dina smycken!

2009-04-04 @ 00:49:05
Postat av: Berit

Tjingeling!

Jag skulle vilja vinna det vackra halsbandet åt min syster Jessica som alltid ställer upp för mej när jag ger mej ut på äventyr. Hon är en stark tjej som är att lita på. Kramar Berit

2009-04-04 @ 22:41:39
Postat av: Michelle

Jag vill inte locka till mig medkänsla utan jag ska vara helt ärlig. "I believe" är två ord som jag ständigt talar om för andra att gå efter. Det är sjukt hur bra dessa två ord passar in i mitt liv - min vardag. Jag har gått igenom mycket, och behövt kämpa enda sedan jag var liten. Men jag har alltid trott på att jag ska klara det. Jag har alltid trott på att ingenting kan få mig att falla lägre ner än vad det som fått mig att falla skulle göra. Jag har trott. Med mina erfarenheter så har jag även börjat hjälpt andra med deras problem. Jag håller i en hjälpmail för alla dessa ungdomar som behöver hjälp och stöd men inte vågar ta upp det med någon annan som de kanske känner eller en riktig psykolog eller liknande. Halsbandet skulle för mig vara en symbol för vad jag tror på - att tro. Jag är inte religiös utan jag tror på livet - på styrkan och på viljan. Det skulle vara en heder att få ta emot ett sådant här fint halsband som skulle kunna representera det jag står för och det jag kämpar för. Att folk ska börja tro.



All kärlek, Michelle, [email protected]

2009-04-05 @ 10:15:26
URL: http://more.devote.se
Postat av: Adele

Hej! För det första så älskar jag de tidigare smykena jag har sett och för det andar så älskar jag din design!

Jag vill vinna smycket åt min elva-åriga syster som aldrig bryr sig om sig själv och för att jag känner att hon har varit lite deppig på sista tiden så då vore det ju inte fel med ett sånt här fint smycke när man öppnar påskägget!

puss

2009-04-05 @ 14:27:48
URL: http://adeleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0