Nya smycken


Elastiskt armband med svarta och kristall färgade stenar samt runda
platta diskar i silver med 4 st maffiga mellandelar i silver.


Helt underbart två radigt armband med ett snyggt toogel lås.
Runda tunga metallkulor och söta dekorativa platta hjärtan.


Flätat rosa armband i skin med ett litet bältes lås. 
Söta små släta hjärtan som berlocker.


3 st elastiska armband var av 2 st i 6 mm facett slipad Swarovski grå
och mjölkvit. Runda silverpläterade metall kulor. Gnistar härligt snygg!


Ett svart armband i Makrame typ med två silverpläterade kulor vid avslutet
samt en silver slide som dekorerats med en facette slipad Swarovski pärla.


Örhängen med hamrade kors och en diskformad facette slipad svart
Swarovski pärla.


Hänge i grå agat platta som jag borrat ett hål i och satt dit en kristall
färgad Swarovski pärla. Kan bäras med både kedja eller läderband.


Tvinnat silkesband i off white och har en härlig glans. Armbandet viras
två varv runt handleden. En söt liten blomma i silver som berlock.
Vid låset hänger en rund rosenkvarts.


Grov länk i guldplätering med två söta berlocker.


Halsband med tunn kedja och ett brunt agat hänge. Runt hängets hål
sitter en söt liten blomma samt en fyrkantig kristall färgad Swarovski pärla.



Kommentarer
Postat av: Madeleine D

hejsan! jag undrar egentligen bara om man skulle kunna köpa smycken av dig?

är väldigt intresserad av guldarbandet med grov länk (som är på bilden ovan)och har två berlocker på.. !



/Madeleine

2009-11-25 @ 15:56:31
Postat av: I believe smycken

Hej Madeleine!

Va, kul att du tycker om mina smycken! För tillfället har jag ingen försäljning!Utan har denna blogg som ett typ av showroom, om allt går vägen så har jag planer på att öppna en webb-shop nästa år.

/Kram Helena

2009-11-26 @ 20:35:40
Postat av: Jessica

Hej!

Jätte fina smycken! Har du hunnit öppna någon webb-shop än? Eller kan man på något vis köpa något ändå? Kan även komma till dig om det skulle underlätta!

Kram/Jessica

2010-03-09 @ 20:09:45
Postat av: Fiah

Vad fina smycken du gör, väldigt rolig och inspirerande blogg :)

Om du har tid och lust kan du väl kika förbi min blogg och checka in mina smycken under kategorin 'Fiah's smycken' och beräta vad du tycker :D

2010-03-26 @ 20:55:39
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0