Läcker i flätat och läder!

Ni kan väl knappast inte ha missat att läder, flätat och makramé är väldigt inne när det kommer till armband! Själv tycker jag att det är super läckert att mixa ett läderarmband med en grövre kedja på samma arm.
Här kommer några diskreta läder armband som jag har gjort den senaste veckan!


Ljusrosa armband i tunn bomullstråd i makramé med runda guld kulor.
Svart tunn blank nylontråd i makramé med runda silver kulor.
Bredare flätat läderarmband i metallic beige. Mjuk och härlig skintone.

 
Tjockare kanelfärgat runt läderarmband med ett grovt krok lås.


Svart flätat platt läderarmband med knapplås. Jag har sytt fast två facette
slipade Swarovski kristaller med tjockare tråd och en rund
silverpläterad mellandel i mitten.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej,

Jag undrar var du har köpt de grova kroklåsen till läderremmarna? Tack på förhand.

2011-03-31 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0