Orientalisk stil by i believe

Alltid varje vår/sommar börjar jag göra större örhängen och leker med färger och former! Här kommer några producerade örgängen i orientalisk stil både i guld och silver med lekfulla färger. Inspiration hämtar jag från fjärran öster och alla härliga färger som vår modet erbjuder.


Modell: Saba - bilden togs av mig när jag gjorde ett make up jobb tillsammans
med fotografen Emelie Ohlsson Make up: jag Smycken: ibelieve smycken




Runda sterling silver creoler med små Onyxer samt en större Swarovski i mitten.




Hängade stora kronor med turkosa ovala stenar i glas i lite antik silverplätering.




Helt underbara guldpläterade stora örhängen med Onyxer och Swarovski.
Mycket detaljer och välarbetade örhängen.




Mellanstora creoler i guldplätering med runda små guldkulor och små
hängande halvädelstenar i Tukos.




Ljust och fräscht! Silverpläterade större örhängen med tunna kedjor
olika etapper med droppar i beige/champange Swarovski.

 


Guldpläterande örhängen med stora och små halvädelstenar i
Rosenkvarts.




Runda mellanstora guldpläterade creoler med en massa små
runda ljuvligt ljusrosa Rosenkvarts.




Lekfulla stora örhängen med mjuka färger. Alla pärlor är Swarovski
kristaller i olika storlekar.




"Fatimas hand" berlock i guldplätering med ovala Amazonit halvädelstenar
i mjuk mjölkig turkos.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Skulle väldigt gärna beställa från dig, hur fungerar det? Hör gärna av dig till mig på mailen: [email protected] eller på bloggen.

2010-03-30 @ 17:44:19
URL: http://errki.blogg.se/
Postat av: cura emorroidi

De i silver med tunna kedjor är jättefina!

2010-05-07 @ 13:43:04
URL: http://www.it.hemapro.com/
Postat av: Miss Messy

Hej jag är sugen på att beställa Fatima örhängerna hur mkt ligger de på? Jätte fin design verkligen!!

2010-07-09 @ 19:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/missmessy
Postat av: karolina

måååååste ha fatima örhängen....hur beställer man?

2010-09-14 @ 04:20:12
Postat av: Anonym

Hej ! var beställer du dina smyckes "delar" ifrån när det är till öghängen ?

2010-09-28 @ 23:39:19
Postat av: Anonym

Hej! Hur tar du betalt? jag funderar på att starta eget(fast inte med smycken) men jag vet inte hur man tar betalt:/ alltså t.ex. hur man ska kunna få möjligheten att få överförningar från andra.



Tack på förhand!:)

2011-01-12 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0