Smycken istället för godis...

Precis som förra året så gjorde jag vårt påskris från scratch! Målade och dekorerade små och stora frigolitägg som jag har köpt på Panduro Hobby. Påskriset gick jag ut i skogen och plockade.  Förra årets påskpynt gick i färgerna turkos och grönt med paljetter på. I år kändes det lite för "Kitsch" och jag har varit inne på vitt vad det gäller inredning det sista året så det fick bli gulligt vitt pynt detta året. Tidigare i veckan fyllde en god vän till mig år och eftersom det snart är påsk fick hon ett för tidigt påskägg fyllt av smycken.

Jag kommer i veckan att lägga upp lite nya smycken som har producerats de senaste veckorna!

Men i detta inlägg så vill jag önska Er alla läsare en Glad påsk!
Kram och njut av ledigheten som komma skall!




Kommentarer
Postat av: Fiah

sv: Tack så mycket :D

2010-03-28 @ 17:42:25
URL: http://bjurstroms.blogg.se/
Postat av: angelica attfors Lindkvist

Hej!

jAG har tidigare beställt en hel dle av en smyckesbloggerska som nu har lagt ner pågrunda va problem med leverans med posten.

jag undrar om du gör ingraveringar ? då har jag en stor beställning =)



Mvh angelica

2011-06-15 @ 19:41:03
Postat av: angelica attfors Lindkvist

Kan du maila tillbaks på [email protected]

2011-06-15 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0